Administratief Medewerk(st)er

Functiebeschrijving

In deze functie ben je een zelfstandige duizendpoot en een belangrijke ondersteuning voor de financiële administratie, projectadministratie en personeelszaken. Denk aan;

  • Verzorgen en verdelen van de inkomende post en email
  • Verwerken en controleren van inkoopfacturen, urenregistraties en uitgiftematerieel
  • Het onderhouden van algemene relatie- en/of personeelsgegevens
  • Het bijhouden van kantoor-, kantine- en personeelsbenodigdheden
  • Het aannemen van de telefoon en allerhande administratieve werkzaamheden

Het betreft een parttime functie voor 2 dagen per week (maandag en donderdag)

De werktijden zijn aan te passen naar schooltijden (bijv. van 8:30 tot 14:30) en tegen een betaling van een  aantrekkelijk uurloon.

Wat vragen wij:

  • MBO werk en denkniveau
  • Je hebt enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie
  • Je hebt ervaring met MS Office en bij voorkeur met Syntess
  • Je bent zelfstandig en je hebt een aanpakkersmentaliteit
  • Je bent communicatief en administratief sterk
  • Je werkt secuur en discreet en kan goed overzicht bewaren

Wat bieden wij

Wij zijn ERDO Electrotechniek en hebben volop mooie projecten op het gebied van complexe domotica, verlichting, data- en telecomnetwerken, beveiliging en duurzame elektrotechnische oplossingen binnen de retail, luxe villabouw, utiliteit en bijvoorbeeld hotels. We zijn een gezonde organisatie, hebben een goede order-portefeuille en kunnen jouw energie goed gebruiken. Met regelmaat doen we gezellige uitstapjes met het team, we lunchen samen en op vrijdagmiddag doen we altijd een gezellige weekafsluiting in onze eigen interne ‘kroeg’. Ben jij er binnenkort ook bij?

 

Interesse in deze vacature?

Neem contact op met Chantal Brinkmeijer voor vragen of mail je CV met motivatie naar onderstaand emailadres.

0348 – 74 14 95

c.brinkmeijer@erdo-electro.nl